Tylko dla pacjentów Centrum Opticon!
Jak uzyskać dostęp do produktów?
Tylko dla pacjentów Centrum Opticon!
Jak uzyskać dostęp do produktów?
Zarejestruj konto w e-sklepie opticon24.pl
Ciesz się dostępem do produktów marki SuperLens
Czy mogę zwrócić zakupiony towar?
Zakupiony towar można zwrócić bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia odbioru przesyłki zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz 827). Odstąpienie od umowy nie wiąże się z żądnymi kosztami.
Jak mogę zwrócić towar?
ProOKO Wojciech Krawczyk
ul. Chodźki 3 lok. 8A
20-093 Lublin
Jak mogę zwrócić towar?
Zgodnie z ustawą: „towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu”. Prosimy nie odsyłać towarów uszkodzonych czy niesprawnych, muszą one być zgłoszone do działu reklamacji na podstawie gwarancji lub z tytułu rękojmii.
Więcej na temat zwrotów można przeczytać w regulaminie sklepu
Jak zgłosić Reklamację?
Reklamację produktów zakupionych w sklepie opticon24.pl z tytułu rękojmi można zgłosić:
W opisie reklamacji prosimy o podanie:
Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
Ile trwa proces rozpatrywania reklamacji?
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
Szczegółowe informacje dotyczące reklamacji dostępne są w regulaminie sklepu.