Darmowa dostawa od 500 zł
Zwrot do 14 dni
gwarancja jakości
Opticon
ikona wyszukiwania
wyszukiwanie zaawansowane
ikona zamykania
Strona główna » Zwroty i reklamacje
Soczewki kontaktowe Logo SuperLens

Tylko dla pacjentów Centrum Opticon!

Znak zapytania

Jak uzyskać dostęp do produktów?

Soczewki kontaktowe Logo SuperLens

Tylko dla pacjentów Centrum Opticon!

Znak zapytania

Jak uzyskać dostęp do produktów?

alt

Zarejestruj konto w e-sklepie opticon24.pl

alt

Skontaktuj się z nami

alt 81 470 54 00 alt sklep@opticon-cdw.pl
alt

Ciesz się dostępem do produktów marki SuperLens

Zwroty i reklamacje

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

 

Zakupiony towar można zwrócić bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia odbioru przesyłki zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz 827). Odstąpienie od umowy nie wiąże się z żądnymi kosztami.

 

Jak mogę zwrócić towar?

  1. Upewnij się, że nie minęło 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówienia.
  2. Wypełnij formularz odstąpienia od umowy dostępny tutaj.
  3. Wyślij oświadczenie mailem sklep@opticon-cdw.pl lub pocztą na adres: Oś. Staszica 16/6, 64-510 Wronki.
  4. Po potwierdzeniu otrzymania zgłoszenia przez pracownika naszego sklepu wyślij zwracany produkt na adres:

ProOKO Wojciech Krawczyk
ul. Chodźki 3 lok. 8A
20-093 Lublin

 

Jak mogę zwrócić towar?

 

Zgodnie z ustawą: „towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu”. Prosimy nie odsyłać towarów uszkodzonych czy niesprawnych, muszą one być zgłoszone do działu reklamacji na podstawie gwarancji lub z tytułu rękojmii.

 

Więcej na temat zwrotów można przeczytać w regulaminie sklepu

 

Jak zgłosić Reklamację?

 

Reklamację produktów zakupionych w sklepie opticon24.pl z tytułu rękojmi można zgłosić:

  1. W formie elektronicznej na adres: opticon@opticon-cdw.pl
  2. Pisemnie na adres: ul. Chodźki 3 lok. 8A 20-093 Lublin

 

W opisie reklamacji prosimy o podanie:

  1. informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady
  2. żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży
  3. danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.

 

Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

 

Ile trwa proces rozpatrywania reklamacji?

 

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

 

Szczegółowe informacje dotyczące reklamacji dostępne są w regulaminie sklepu.


Przejdź do strony głównej
Alcon
CooperVision
Hoya
Johnson & Johnson's
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu